در حال بارگذاری ...

تامین زمین ۸۰۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهر شیراز

متقاضیانی که پیامک واریز وجه دریافت کرده اند از زمان افتتاح حساب یک ماه مهلت دارند تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال اولیه خود را واریز نمایند و در غیر این صورت رد درخواست خواهند شد و افراد دیکر جایگزین خواهند شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت : ۸۰۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن شیراز تامین زمین شدند و پروژه ۸۰۰۰ واحدی شهرک دوران واقع در جنوب غرب شیراز به زودی وارد مرحله اجرایی می شود .

محمودرضا طالبان افزود : این پروژه در زمینی مجموعا به مساحت ۱۲۵ هکتار به صورت آپارتمانی تعریف شده و دارای طراحی منحصر به فرد با منظور کردن تمام خدمات شهری مورد نیاز در درون خود است . در شهر شیراز و صدرا مجموعا ۱۷۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که ۷۶ هزار نفر آنها تایید نهایی شده اند یا به عبارتی واجد شرایط واگذاری هستند .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت : ۱۸ هزار نفر از متقاضیان تاکنون در شهر جدید صدرا تامین زمین و تخصیص پروژه آنها انجام و عملیات اجرایی پروژه ها آغاز شده است . مابقی متقاضیان در شهر شیراز در مرحله تامین زمین هستند که با مشکلات جدی روبرو هستیم .

دبیر شورای مسکن فارس خاطرنشان ساخت : متقاضیانی که پیامک واریز وجه دریافت کرده اند از زمان افتتاح حساب یک ماه مهلت دارند تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال اولیه خود را واریز نمایند و در غیر این صورت رد درخواست خواهند شد و افراد دیکر جایگزین خواهند شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران