در حال بارگذاری ...

اختصاص یک‌ هزار میلیارد تومان برای تسهیل در ساخت طرح نهضت ملی مسکن استان همدان

با توجه به حمایت دولت سیزدهم ، شناسایی اراضی در استان به سرعت انجام گیرد و پس از خریداری و تغییر کاربری زمین‌ها ، طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر انجام و اجرایی شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار همدان گفت : با موافقت رئیس جمهور تا یک‌هزار میلیارد تومان به عنوان تنخواه در اختیار راه و شهرسازی استان در راستای تسهیل در امر نهضت ملی مسکن ، قرار می‌گیرد .

علیرضا قاسمی فرزاد در بیست و یکمین شورای تامین مسکن استان گفت : راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر ، زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان را تعیین تکلیف کند .

وی با تاکید بر تسریع تامین زمین‌ برای نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان ، افزود : تلاش می‌شود زمینه ساخت حداقل ۲۰ هزار واحد مسکن در شهر همدان را فراهم کنیم . در دیداری که با رئیس جمهور انجام گرفت ، گزارشی از آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان ، مورد بررسی قرار گرفت .               

استاندار همدان در پایان این جلسه تاکید کرد : با توجه به حمایت دولت سیزدهم ، شناسایی اراضی در استان به سرعت انجام گیرد و پس از خریداری و تغییر کاربری زمین‌ها ، طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر انجام و اجرایی شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : هرگونه خرید و فروش ، تنظیم اسناد صلح ، نقل و انتقال و فروش امتیاز پروژه‌های اقدام یا ...

|

برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

نظرات کاربران