در حال بارگذاری ...
  • استان قم از پیشگامان طرح نهضت ملی مسکن در کشور است

    طرح نهضت ملی مسکن یک پروژه ملی عظیم است که برای دستیابی به این برنامه و هدف ، نیازمند تعامل و همکاری و ارتباط تنگاتنگ ادارات زیر مجموعه وزارت و مرتبط با طرح از جمله دستگاه های خدمات رسان آب ، برق ، گاز و ....با این طرح هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بر ضرورت هماهنگی ، تعامل و هم افزایی دستگاه های تابعه و عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تاکید کرد .

    محمد صادقی در دومین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان که به میزبانی اداره کل هواشناسی برگزار شد ، اظهار کرد : استان قم در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه متقاضیان ، امور مربوط به پالایش را به اتمام رسانده است و غالب متقاضیان تعیین تکلیف شده اند . استان قم در دو حوزه ساخت و تعیین تکلیف متقاضیان جزء استان های پیشگام در سطح کشور قلمداد می شود که این امر نشان از تعامل، هماهنگی ، تلاش و کار جهادی تمامی دستگاه ها و افراد مرتبط با این طرح دارد .

    وی با اشاره به لزوم هماهنگی و تعامل میان دستگاه های مرتبط با طرح نهضت ملی در سطح استان توضیح داد : طرح نهضت ملی مسکن یک پروژه ملی عظیم است که برای دستیابی به این برنامه و هدف ، نیازمند تعامل و همکاری و ارتباط تنگاتنگ ادارات زیر مجموعه وزارت و مرتبط با طرح از جمله دستگاه های خدمات رسان آب ، برق ، گاز و ... با این طرح هستیم . خوشبختانه این ارتباط و تعامل در طرح نهضت ملی مسکن مابین دستگاه های استان ، قابل قبول است که البته سعی و تلاش جهادگونه بیشتری را طلب می کند .




    مطالب مرتبط

    واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران