در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۷۴۳ هزار و ۸۰۱ متر مربع از اراضی دولتی استان مرکزی

سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش این اداره کل در سراسر استان می باشد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف ۷۴۳ هزار و ۸۰۱ متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش ۱۰ هزار میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در هفت ماه سال جاری ، توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد .

حمید اِنعامی با اعلام این خبر بیان داشت : پرسنل فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل ، در اردیبهشت ماه سال جاری در قالب ۲۳ فقره رفع تصرف فوری و ۲۴ مورد اجرای احکام قطعی (خلع ید ، قلع و قمع ، تخلیه) صادر شده توسط مراجع قضایی موفق به رفع تصرف از اراضی ملی شده‌اند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود : طی ۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت این اداره کل (خودرویی – موتورسیکلت) در عملیات های جداگانه رفع تصرف ۷۴۳ هزار ۸۰۱ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۱۰ هزار میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در هفت ماه سال جاری ، شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی صورت پذیرفته است . در این مدت بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان تفرش به میزان ۴۲۰هزار متر مربع بوده است و شهرستان خنداب با ۱۰۰هزار متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد .

اِنعامی در ادامه بیان داشت : ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان تفرش به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۲۰۰ میلیاردریال بوده است و شهرستان ساوه با ۲ هزار و ۵۹۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در رتبه دوم قرار دارد . سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش این اداره کل در سراسر استان می باشد .




مطالب مرتبط

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان امیدیه اعلام کنند .

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۵۰۰ مترمربع این شهرستان به ...

|

عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند .

|

نظرات کاربران