در حال بارگذاری ...
  • بررسی آخرین وضعیت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان کردستان

    با تمهیدات اندیشیده شده در راستای تامین زمین مورد نیاز در ماه آینده شاهد شتاب در اجرای نهضت ملی مسکن در کردستان خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری نشست با روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های تابعه استان به منظور بررسی آخرین وضعیت تامین زمین و اقدام انجام شده در این راستا در سطح استان خبر داد .

    جهانگیر الیاسی گفت : استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح اداره کل و شهرستانها در دستور کار بوده و به همین منظور روز شنبه جلسه با حضور معاونین اداره کل و روسای ادارات شهرستان تشکیل شد .

    الیاسی ادامه داد : بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی ، اقدامات انجام شده برای تامین زمین ، شناسایی املاک مازاد ، شناسایی و بررسی نقاط قوت و ضعف ادارات شهرستان و ایجاد تعامل هرچه بیشتر ستاد و شهرستان ها در راستای دستیابی به اهداف سازمان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت .

    وی افزود : با تمهیدات اندیشیده شده در راستای تامین زمین مورد نیاز در ماه آینده شاهد شتاب در اجرای نهضت ملی مسکن در کردستان خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران