در حال بارگذاری ...
  • باید پروژه های مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی با جدیت پیگیری شود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با حضور بخشی زاده مدیرکل ، رضازاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، اسحقی نژاد معاون مسکن و ساختمان ، رستمی مهر معاون ساخت و توسعه راه ها ، بنده خدا معاون املاک و حقوقی ، رستمی معاون معماری و شهرسازی ، روسای ستادی و روسای شهرستانی با ریاست مدیرکل و در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد .

    در این جلسه پس از خیر مقدم مدیرکل روسای شهرستانی و ستادی آمار و عملکرد خود را در حوزه های تحت امر خود ارائه کرده و نسبت به مشکلات  و مسائل مربوطه اتخاذ تصمیم گردید .

    با توجه به اهمیت و تاکید بر بهبود و پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن ، امار و مسائل این طرح در جلسه مذکور بررسی و برای رفع موانع موجود و پیشرفت بیش از پیش کار ، تصمیمات لازم را صادر فرمودند .

    مدیرکل راه و شهرسازی برای موضوع درآمدزایی پیشنهاداتی ارائه نموده و برای پیگیری امور تاکید کردند .

    ایشان از روسای ستادی و شهرستانی برای اتمام پروژه های در دست اقدام علی الخصوص جدیت کامل را خواستار شدند .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

    |

    نظرات کاربران