در حال بارگذاری ...

اختصاص ۴۳۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان شهرستان اردستان

با توجه به اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در هر سه شهر اردستان ، زواره و مهاباد انجام شده لذا در راستای تامین زمین مورد نیاز درخواست الحاق اراضی به محدوده شهر شامل حدود ۳۸ هکتار در شهر اردستان ، حدود ۲۲ هکتار در شهر زواره و حدود ۱۲ هکتار در شهر مهاباد انجام پذیرفته است .  

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت : تعداد ۴۳۲ واحد مسکونی جهت اختصاص به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است .

امیرحسین زرگری اظهار داشت : این اداره همسو با سیاست گذاری های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، در راستای فراهم نمودن دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن ارزان قیمت و با کیفیت همواره پیگیری های لازم را بعمل آورده است . بر این اساس تعداد ۴۳۲ واحد مسکونی جهت اختصاص به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان اذعان داشت : با توجه به اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در هر سه شهر اردستان ، زواره و مهاباد انجام شده لذا در راستای تامین زمین مورد نیاز درخواست الحاق اراضی به محدوده شهر شامل حدود ۳۸ هکتار در شهر اردستان ، حدود ۲۲ هکتار در شهر زواره و حدود ۱۲ هکتار در شهر مهاباد انجام پذیرفته است .  

زرگری بیان داشت : در شهرستان اردستان ۴۲۶ واحد مسکونی جهت تخصیص به متقاضیان طرح محرومان (کریمان) در نظر گرفته شده است .  

وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه این شهرستان عنوان کرد : مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نیمه نخست سالجاری تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در شهر اردستان و ۶ قطعه در شهر مهاباد جهت تامین مسکن اقشار ویژه واگذار شد .  




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران