در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۴۳۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان شهرستان اردستان

    با توجه به اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در هر سه شهر اردستان ، زواره و مهاباد انجام شده لذا در راستای تامین زمین مورد نیاز درخواست الحاق اراضی به محدوده شهر شامل حدود ۳۸ هکتار در شهر اردستان ، حدود ۲۲ هکتار در شهر زواره و حدود ۱۲ هکتار در شهر مهاباد انجام پذیرفته است .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت : تعداد ۴۳۲ واحد مسکونی جهت اختصاص به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است .

    امیرحسین زرگری اظهار داشت : این اداره همسو با سیاست گذاری های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، در راستای فراهم نمودن دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن ارزان قیمت و با کیفیت همواره پیگیری های لازم را بعمل آورده است . بر این اساس تعداد ۴۳۲ واحد مسکونی جهت اختصاص به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان اذعان داشت : با توجه به اینکه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در هر سه شهر اردستان ، زواره و مهاباد انجام شده لذا در راستای تامین زمین مورد نیاز درخواست الحاق اراضی به محدوده شهر شامل حدود ۳۸ هکتار در شهر اردستان ، حدود ۲۲ هکتار در شهر زواره و حدود ۱۲ هکتار در شهر مهاباد انجام پذیرفته است .  

    زرگری بیان داشت : در شهرستان اردستان ۴۲۶ واحد مسکونی جهت تخصیص به متقاضیان طرح محرومان (کریمان) در نظر گرفته شده است .  

    وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه این شهرستان عنوان کرد : مطابق با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نیمه نخست سالجاری تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در شهر اردستان و ۶ قطعه در شهر مهاباد جهت تامین مسکن اقشار ویژه واگذار شد .  




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    نظرات کاربران