در حال بارگذاری ...

احداث طرح نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان است

تمام زیرساخت‌های لازم از قبیل آب ، برق ، گاز و زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن فراهم شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : احداث مسکن برای ثبت‌ نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان بوده چرا که این طرح تقاضا محور بوده است .

محمد زارع حسین‌زاده اظهار کرد : احداث مسکن برای ثبت‌ نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان بوده چرا که این طرح تقاضا محور است و هرچه واریزی متقاضیان بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود .

وی در خصوص تخصیص زمین برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل گفت : برای احداث این واحدها زمین موردنیاز در مرحله اول ۱۰۰ هکتار اراضی تأمین شده و به غیر از شهر اردبیل ، در سایر شهرستان‌ها واگذاری زمین انجام شده است .

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین درباره زیرساخت‌های موردنیاز این واحدها هم گفت : تمام زیرساخت‌های لازم از قبیل آب ، برق ، گاز و زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن فراهم شده است .




مطالب مرتبط

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

|

نظرات کاربران