در حال بارگذاری ...

راه اندازی سامانه عضویت مهندسان با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان

با ایجاد این سامانه ، مهندسان می‌توانند بدون مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عضویت خود را انجام بدهند . در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۲ عضویت‌ها از طریق سامانه یکپارچه انجام بشود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از راه‌اندازی سامانه عضویت مهندسان در همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد .

حامد مانی فر بخشی از عملکرد آن دفتر را برای سال جاری توضیح داد و گفت : هم‌اکنون دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با همکاری شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در حال ایجاد و راه‌اندازی سامانه عضویت مهندسان سازمان نظام مهندسی است .

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ادامه داد : با ایجاد این سامانه ، مهندسان می‌توانند بدون مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عضویت خود را انجام بدهند . در تلاش هستیم تا در سال ۱۴۰۲ عضویت‌ها از طریق سامانه یکپارچه انجام بشود .

مانی‌فر انتشار کتاب‌هایی را با تلاش دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از دیگر اقدامات آن دفتر برشمرد و افزود : کتاب‌های طراحی محاسبات ، میراگرها و جداگرها و طراحی دیواره‌ها از جمله کتاب‌های تدوین شده در دفتر مقررات ملی هستند که در سامانه برای استفاده مهندسان بارگذاری شده است .

وی از بارگذاری کتاب‌ها  برای استفاده مهندسان در سامانه معاونت مسکن و ساختمان خبر داد .




مطالب مرتبط

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

|

رویکرد اصلی ویرایش جدید ، تمرکز بر افزایش تحقق‌پذیری آن با تمرکز بر ۴ حوزه فنی ، اجرایی ، حقوقی و اقتصادی است . بی‌نقص‌ترین قوانین از نقطه نظر فنی ، بدون وجود بستر مناسب برای تحقق‌پذیری در بخش‌های اجرایی ، حقوقی (ضمانت اجرا) و اقتصادی (توجیه‌پذیر بودن) قادر به دستیابی به ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

|

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

|

نظرات کاربران