در حال بارگذاری ...
  • بررسی و شناسایی اراضی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن استان همدان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر معاون املاک و حقوقی ، مدیر کل دفتر حقوقی و مدیر کل دفتر امور املاک سازمان ملی زمین و مسکن به استان همدان اراضی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی و شناسایی قرار گرفت .

    ایوب اسدالهی مدیر کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: در این جلسه در رابطه با شناسائی اراضی طرح نهضت ملی مسکن بحث و تبادل نظر انجام شد .

    وی ادامه داد : پالایش برنامه اجرائی سازمان ملی زمین و مسکن در استان همدان ، مشکلات عدم تحقق درآمد و برنامه اجرائی ، بررسی محکومیت های اداره کل و مساکن مهر فاقد متقاضی و مشکل دار ( قروه درجزین ، فیروزان – فامنین) و بررسی اراضی سادلج کبودرآهنگ از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود .

    وی یادآور شد : با توجه به حساس بودن وظایف محوله در امور حقوقی بر لزوم استفاده از نیروهای متخصص در زمینه پرونده های حقوقی تاکید شد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    نظرات کاربران