در حال بارگذاری ...
  • آغاز فاز اجرایی مقاوم‌ سازی یک بیمارستان دولتی با اعتبار ۴۰۰ هزار دلاری

    سند توافق پروژه بهتاب ۲ با هدف ارتقاء سطح تاب‌آوری بیمارستان‌ها در برابر بلایای طبیعی در دو بخش تحقیقاتی و اجرایی منعقد شده و به صورت پایلوت در یکی از بیمارستان‎ها اجرا می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر کمیته ملی اسکان بشر از آغاز فاز اجرایی مقاوم سازی یک بیمارستان دولتی به صورت نمونه و با استفاده از بودجه بین‌المللی هبیتات خبر داد .

    آرمان خورسند مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر کمیته ملی اسکان بشر با اشاره به پروژه بهتاب ۲ با هدف تاب‌آوری بیمارستان‌ها در برابر بلایای طبیعی خاطرنشان کرد : مطابق قراردادی که برای بهبود تاب آوری بیمارستان‌ها در قالب هبیتات در دو بخش تحقیقاتی و اجرایی با مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی و سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی منعقد شده بود، فاز اجرایی این پروژه آغاز شد .

    خورسند خاطرنشان کرد : برای بخش اجرایی این پروژه اعتبار ۴۰۰ هزار دلاری در نظر گرفته شده است .

    گفتنی است ، سند توافق پروژه بهتاب ۲ با هدف ارتقاء سطح تاب‌آوری بیمارستان‌ها در برابر بلایای طبیعی در دو بخش تحقیقاتی و اجرایی منعقد شده و به صورت پایلوت در یکی از بیمارستان‎ها اجرا می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به رشد مطلوب پروژه های نهضت ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دولت سیزدهم ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی، ۲ پروژه ورزشگاهی و ۲ پروژه ...

    |

    نظرات کاربران