در حال بارگذاری ...

تاکید بر تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و پایش هفته‌ای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از مهمترین دغدغه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است. با توجه به اینکه عمده مشکلات مسکن مهر در پردیس و پرند است تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده این دو شهر جدید در برنامه است . همچنین هر دو هفته یکبار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف پایش می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست پایش دوره‌ای شهر جدید پرند که همراه با بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر همراه بود بر تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید تاکید شد .

با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و معاون وزیر راه و شهرسازی نشست پایش دوره‌ای شهرهای جدید در شهر پرند انجام شد .

به گفته علیرضا جعفری این جلسات در شهرهای مختلف جدید به شکل هفتگی برگزار می‌شود و مقرر است که تا پایان امسال این جلسات برگزار شود . بررسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر بخش عمده‌ای از مباحث جلسات تشکیل شده را شامل می‌شود . در این جلسات موضوعات فنی ، شهرسازی ، حمل و نقل ، توسعه اجتماعی ، مشارکت و سرمایه‌گذاری خدمات زیربنایی و روبنایی اجرای طرح‌های مختلف مسکن مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت .

تاکنون دو نشست پایش اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و دیگر خدمات روبنایی و زیربنایی در شهرهای گلبهار و هشتگرد انجام شده است . مقرر است تا نشست چهارم نیز در ایوانکی برگزار شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان این نشست از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند بازدید کرد . همچنین بازدید از روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیز بخش دیگر موارد سفر امروز مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به شهر پرند بود .

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : تکمیل پروژه‌های مسکن مهر از مهمترین دغدغه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است. با توجه به اینکه عمده مشکلات مسکن مهر در پردیس و پرند است تسریع در تکمیل واحدهای باقیمانده این دو شهر جدید در برنامه است . همچنین هر دو هفته یکبار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف پایش می‌شود .

جعفری گفت : در شهرهای جدید نه فقط خانه سازی که شهرسازی در اولویت است . شهرهای جدید در احداث واحدهای مسکونی ، پیوست های فرهنگی و اجتماعی مناسب تدوین کرده و بر اساس آنها ساخت و ساز انجام می‌شود .




مطالب مرتبط

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

|

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

۱۳۸ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های زیربنایی و روبنایی و احداث واحدهای مسکونی (۱۱ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و مسکن مهر) در شهرهای جدید ، ۹۵ پروژه در زمینه احداث فضاهای آموزشی ، درمانی ، فرهنگی ، ورزشی در بافت‌های فرسوده به ارزش ۹۹۸ ...

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

نظرات کاربران