در حال بارگذاری ...

تعیین تکلیف ساختمان های احداثی در اراضی ملی تحت مالکیت دولت استان کردستان

با توجه به اینکه قانونگذار پایان سال جاری را به عنوان آخرین مهلت تعیین تکلیف اراضی تصرفی اعلام نموده ، متقاضیان برای بهره‌مندی از مزایای آئین نامه اجرایی قانون مذکور باید قبل از اتمام مهلت اجرای مصوبه هیأت وزیران درخواست های خود را به همراه مدارک و مستندات به ادارات راه‌ وشهرسازی شهرستانهای تابعه استان ارائه نمایند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از تعیین تکلیف ساختمان های احداثی در اراضی ملی تحت مالکیت دولت در شهرهای استان خبر داد .

جهانگیر الیاسی گفت : در اجرای آئین‌نامه بند "ک" تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ (موضوع تعیین تکلیف ساختمانهای احداثی در اراضی ملی که قبل از ۱۳۹۴/۰۱/۰۱ تصرف شده) ، شهروندان کردستانی می توانند با مراجعه به اداره های راه و شهرسازی در شهرستان های استان با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به تعیین تکلیف این اراضی اقدام کنند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد : با توجه به اینکه قانونگذار پایان سال جاری را به عنوان آخرین مهلت تعیین تکلیف اراضی تصرفی اعلام نموده ، متقاضیان برای بهره‌مندی از مزایای آئین نامه اجرایی قانون مذکور باید قبل از اتمام مهلت اجرای مصوبه هیأت وزیران درخواست های خود را به همراه مدارک و مستندات به ادارات راه‌ وشهرسازی شهرستانهای تابعه استان ارائه نمایند .

وی ادامه داد : در پایان مهلت اعلام شده به درخواست های متقاضیان ترتیب اثر داده نخواهد شد .




مطالب مرتبط

در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

نظرات کاربران