در حال بارگذاری ...

در صنعتی‌سازی ساختمان مسیری طولانی در پیش داریم

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در صنعتی‌سازی ساختمان فاصله مان با حداقل ها زیاد است و کمتر از ۱۰ درصد ساختمان‌های کشور را صنعتی سازی شده اند ، این در حالیست که میانگین صنعتی سازی ساختمان در هر کشوری ۴۰ درصد است .

مهرداد آهکی اظهار کرد : باید از نسل چهارم ساخت ساختمان در کشور عبور کنیم ، چرا که امروز دنیا در نسل هفتم ساختمان سازی قرار دارد که منطبق بر انقلاب چهارم صنعتی است که محور استفاده آن ترکیبی از دانش و تکنولوژی های نوظهور است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر صنعت ساختمان در اقتصاد کشور ، اظهار کرد : میزان تاثیر صنعت ساختمان در اقتصاد کلان کشور بر همه مشخص است و با توجه به سیاست های کلان در دولت تحت عنوان جهش تولید مسکن با احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال و یا چهار میلیون واحد در یک دوره چهار ساله، صنعتی‌سازی می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد .

وی با تاکید بر اینکه صنعتی‌سازی موجب رونق صنعت ساختمان می شود ، گفت : رونق این صنعت تاثیر چشمگیری در درآمد تولید ناخالص داخلی کشور و از سوی دیگر به کارگیری نیروی عظیم فنی و مهندسی استان و کشور را در پی خواهد داشت .

آهکی ضمن دعوت از فعالان عرصه ساختمان تصریح کرد : در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی و بالتبع اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از حرکت به سمت صنعتی سازی حمایت خواهد کرد .

این در حالی است که استاندار کرمانشاه به طور مستمر در همه جلسات شورای مسکن صنعتی سازی را مخصوصا در اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد تآکید قرار می دهد .

 




نظرات کاربران