در حال بارگذاری ...

تصویب کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با کلیات طرح هادی روستای میرزابیک شیروان و ۴ طرح سرمایه‌گذاری در زمینه صنعتی ، دامپروری و صنایع تبدیلی کشاورزی در نهمین جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست استان در سال ۱۴۰۱ موافقت شد .

نهمین جلسه کارگروه زیربنایی استان در سال ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری روز یکشنبه مورخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر و مدیران و رؤسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار شد و پرونده‌هایی از شهرستان‌های شیروان ، فاروج و جاجرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد : از ۷ پرونده ای که در این جلسه مطرح شد ، ۴ پرونده مربوط به شهرستان شیروان ، یک پرونده مربوط به شهرستان فاروج ، یک پرونده مربوط به شهرستان جاجرم و یک پرونده نیز مرتبط با فرایند کارگروه زیربنایی بود .

وی اظهار داشت : از بین پرونده های مطرح شده ، دو پرونده در زمینه دامپروری ، یک پرونده در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی ، یک پرونده در زمینه طرح های صنعتی ، یک پرونده در زمینه طرح های توسعه و عمران روستایی ، یک پرونده در زمینه گردشگری و یک پرونده نیز در زمینه گردشکار پرونده های کارگروه زیربنایی بود که مورد بحث و بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت و تصمیمات مقتضی درخصوص هر یک اتخاذ گردید .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص اختیارات قابل تفویض کارگروه زیربنایی نیز اظهار داشت : در این خصوص مقرر شد پیشنهادات اعضا کتبا به دبیرخانه کارگروه ارسال و پس از جمع بندی در کمیته فنی ذیل کارگروه، در صحن کارگروه مطرح شود .

در پایان گفتنی است ؛ بررسی کارشناسی این پرونده‌ها در کمیته فنی ذیل کارگروه و با حضور نمایندگان ثابت و تام‌الاختیار اعضای کارگروه زیربنایی صورت گرفته و جهت اخذ تصمیم نهایی توسط مدیران دستگاه های اجرایی ، در صحن کارگروه مطرح می شود .




مطالب مرتبط

احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

|

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

نظرات کاربران