در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۵۷۲۹ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تویسرکان

    بانک زمین شهرستان به دلیل وجود باغات در اطراف شهر ضعیف است و این امر باعث تنگناهای در شهرستان تویسرکان برای تأمین زمین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان گفت : در زمینه مسکن ملی ۵۷۲۹ نفر ثبت نام و یک هزار و ۳۵۲ نفر متقاضی تایید نهایی شده است .

    حمید رضا ظاهری بیان کرد : از تعداد ۵۰۱۲ نفر ثبت نامی در شهر تویسرکان ۱۷۳ نفر واریز وجه انجام داده و یک هزار و ۲۴۴ نفر تایید نهایی و تخصیص پروژه شده اند . در شهر سرکان نیز از ۷۱۷ نفر ثبت نامی، ۲۳ نفر واریز وجه انجام داده و ۱۰۸ نفر تایید نهایی و تخصیص پروژه شده اند .

    فرماندار تویسرکان نیز در جلسه شورای مسکن شهرستان با اشاره به اینکه اولویت اول ۷۰ واحدی بام شهر است که باید هرچه سریع‌تر عملیات ساخت آن شروع شود ، بیان کرد : زمین بام شهر ۷۰ واحدی به سرعت پیگیری خواهد شد و باید به سرعت جهت اخذ پروانه و ساخت برنامه ریزی شود و شهرداری در این زمینه سختگیری نداشته باشد چون این قشر نیاز به حمایت دارند .

    حسین افشاری با تاکید بر اینکه ۵۱۱ نفر حساب باز کرده‌اند ولی هنوز پول واریز نکردند ، خاطرنشان کرد : اگر عملیات اجرایی زودتر شروع شود انگیزه‌ای برای دیگر متقاضیان جهت واریز آورده خود خواهد بود .

    وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم مشکلات را در اسرع وقت حل کنیم ، گفت : مصوبه جلسات باید در چهارچوب قانون ، امکانات دستگاه‌های اجرایی و اختیارات جلسه قابلیت اجرایی داشته باشند و با واقعیت موجود سازگار بوده تا مصوبه‌ها بر روی زمین باقی نماند .

    افشاری یادآور شد : بانک زمین شهرستان به دلیل وجود باغات در اطراف شهر ضعیف است و این امر باعث تنگناهای در شهرستان تویسرکان برای تأمین زمین شده است .




    مطالب مرتبط

    مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

    |

    در راستای عمل به برنامه جهادی تولید مسکن در استان تهران در حال حاضر با احتساب شهرهای جدید و بنیاد مسکن ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکن ملی آغاز شده است اما تا کنون ۷۳ هزار متقاضی در استان تهران اقدام به افتتاح حساب کرده‌ اند .

    |

    نظرات کاربران