در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال

    به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند ، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرستان‌های کاشان و خمینی‌شهر در مجموع به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد .

    سرهنگ امیرسعید باقری اظهار داشت : با دقت ، هوشیاری و تلاش کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ، دو مورد تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان‌های کاشان (جوشقان قالی) و خمینی‌شهر رفع تصرف فوری شد .

    وی بیان داشت : این یگان با اجرای اقدامات ویژه ، ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض به اراضی دولتی و ملی ، در روزهای اخیر موفق به باز پس‌گیری ۳۵۰ متر مربع اراضی ملی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال شد .  

    فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی ، گفت : مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف ، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند .  

    وی تصریح کرد : به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند ، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم .




    مطالب مرتبط

    در ۳ سال اخیر ، ۴۷۵.۸ هکتار از اراضی ملی و دولتی در گستره شهرهای استان اصفهان ، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان از چنگال متصرفات خارج و رفع تعرض شد . بازگشت این اراضی به بیت‌المال با اجرای ۹۴ فقره حکم قطعی قضایی و ۲۸۰ مورد رفع تصرف فوری انجام شده است .

    |

    این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

    |

    این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی ، محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    اراضی تحت پوشش این یگان ، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع‌ شده‌اند که اقدامات لازم در بخش‌های پیشگیری و پیگیری ، انجام و اراضی متعلق به بیت المال با اجرای احکام حقوقی و یا رفع تصرف فوری از ید متصرفان خارج و به بیت المال اعاده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران