در حال بارگذاری ...

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زارچ با تخصیص ۵۴ هکتار زمین

در حال حاضر نیز ۷۵ واحد مسکونی به مساحت ۱۶۰ متر مربع در حال احداث است و بدون تردید با تخصیص اراضی تعیین شده شتاب اجرای کار دو چندان خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با پیگیری های انجام شده ۵۴ هکتار از اراضی شهر زارچ برای طرح نهضت ملی اختصاص داده شده است و واحد های مسکونی طرح در زمین های مورد نظر در حال ساخت است .

فرساد غفوری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر و زارچ در این رابطه گفت : در طرح نهضت ملی زارچ ۲۱۵۳ نفر ثبت نام کرده اند که ۷۲۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی گردیده اند و ۵۴ هکتار از اراضی ، برای طرح نهضت ملی تخصیص گردیده که تمهیدات لازم جهت اخذ سند فراهم شده است .

وی ادامه داد : در حال حاضر نیز ۷۵ واحد مسکونی به مساحت ۱۶۰ متر مربع در حال احداث است و بدون تردید با تخصیص اراضی تعیین شده شتاب اجرای کار دو چندان خواهد شد .

غفوری در پایان خاطرنشان کرد : همکاری دستگاه های مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن بر اجرای بهتر و سریعتر واحدهای مسکونی تاثیر گذار خواهد بود و امیدواریم با همکاری آنها شاهد ساخته شدن منازل مسکونی و تحویل به متقاضیان باشیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران