در حال بارگذاری ...

تخصیص پروژه برای ۱۷ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان

تا ۱۴ آبان حدود ۱۶ هزار و ۸۳۶ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی تخصیص پروژه شدند و ۹ هزار و ۱۵۳ نفر در مرحله تایید نهایی درخواست هستند و پنج هزار و برای ۶۹۲ نفر هم افتتاح حساب شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : از متقاضیان ثبت نامی در طرح‌های جامع حمایتی مسکن حدود ۳۲ هزارنفر واجد شرایط هستند و تا ۱۴ آبان حدود ۱۷ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان تخصیص پروژه شدند .

بهزاد کردلو از ثبت نام ۹۶ هزار و ۱۵۸ متقاضی در سامانه طرح‌های جامع حمایتی جامع مسکن خبر داد و گفت : میزان خانواری ثبت نام شده هم ۲۵۴ هزار نفر است .

وی با بیان اینکه شهر زنجان با بیش از ۷۲ هزار و ۱۴۱ نفر متقاضی بیشترین ثبت نام کننده در این طرح در استان را به خود اختصاص داده است ، ابراز کرد : در این راستا شهرستان ابهر با ۶ هزار و ۵۲۷ نفر، قیدار ۶ هزار و ۱۶۰ نفر و خرمدره با سه هزار و ۴۲۳ نفر به ترتیب بیشترین ثبت نام در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن را به خود اختصاص داده‌اند .

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه از متقاضیان ثبت نامی در طرح‌های جامع حمایتی مسکن حدود ۳۲ هزار نفر واجد شرایط هستند ، بیان داشت : تا ۱۴ آبان حدود ۱۶ هزار و ۸۳۶ هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی تخصیص پروژه شدند و ۹ هزار و ۱۵۳ نفر در مرحله تایید نهایی درخواست هستند و پنج هزار و برای ۶۹۲ نفر هم افتتاح حساب شده است .

کردلو، تعداد متقاضیانی که واریز وجه داشتند را ۲۰ هزار و ۳۹۶ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت : از ثبت نامی ها در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ؛ حدود ۵۱ هزار و ۶۰۰ نفر هم رد درخواست شدند .

وی گفت : ۸۴ درصد متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان را مردان و ۱۶ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و همچنین از این تعداد ۲.۵ درصد از ثبت نام کنندگان نیز دارای معلولیت جسمی هستند . ۷۴ درصد ثبت نام کنندگان متقاضی مسکن در استان زنجان متاهل و ۲۶ درصد هم زنان خود سرپرست و مجردین خانم و آقا هستند .

کردلو در ادامه افزود : متقاضیان بر مبنای متاهل بودن ، سن متقاضی و تعداد فرزند در اولویت تشکیل پرونده و تخصیص پروژه هستند و همچنین طی سال آینده امیدواریم با تامین زمین مجردین واجد شرایط هم صاحب خانه شوند .

وی با تاکید بر اینکه ۶۳ درصد از متقاضیان طرح‌های جامع حمایتی مسکن در مرحله فاز ۶ ثبت نام کردند، متذکر شد : برای مابقی متقاضیان هم در فازهای یک، دو، سه ودیگر فازهای تفاهم نامه‌ای (وزارت کار، آموزش و پرورش و غیره) ثبت نام انجام شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

|

با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

|

دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

|

از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

|

نظرات کاربران