در حال بارگذاری ...
  • بررسی راهکارهای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رضوانشهر

    امیدواریم با تامین اراضی ، ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد تا مردم شاهد عملکرد مناسب مجموعه دولت در بخش مسکن باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با حضور در شهرستان رضوانشهر و شرکت جنگل شفارود و بازدید میدانی از سطح شهرستان گزینه‌های مختلف اراضی مورد پیشنهاد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مورد بررسی قرار داد .

    در راستای دستور رئیس جمهور مبنی بر الزام انتقال اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی به سازمان ملی زمین و مسکن برای استفاده در طرح نهضت ملی مسکن ، جلسه بررسی راهکارهای تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رضوانشهر با حضور رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان ، صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر، صفایی مدیرعامل شرکت جنگل شفارود و مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان برگزار شد .

    رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن سیاست دولت ، تاکید رییس‌جمهوری و نیاز جامعه است اظهار داشت : امیدواریم با تامین اراضی ، ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد تا مردم شاهد عملکرد مناسب مجموعه دولت در بخش مسکن باشند .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    نظرات کاربران