در حال بارگذاری ...
  • تایید ساخت مسکن در شهرهای گرمه ، ایور و درق در کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی

    هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان ، گرمه ، ایور و درق جهت ساخت طرح جهش تولید مسکن در شهرهای گرمه ، ایور و درق با حضور اعضای جلسه تایید شد .

    جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان ، گرمه ، ایور و درق به ریاست رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و با حضور قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا در محل استانداری برگزار شد .

    قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در این جلسه تعداد ۲۵ پرونده ارجاعی مربوط به شهرهای مذکور به دبیرخانه کمیسیون مطرح شد که از مهمترین پرونده می توان به تایید جهت ساخت جهش تولید مسکن در شهرهای گرمه ، ایور و درق اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر ، تصمیمات لازم اتخاذ شد .

    قاسمی عنوان کرد : تثبیت و تعیین عرض گذرهای متقاضیان ، افزایش تراکم و سطح اشغال و تغییر کاربری از پرونده هایی مهمی بود که در این جلسه مطرح شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد : هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    تعداد ۴۱ جلسه کمیسیون ماده پنج در ۱۲ شهر استان با ۵۹۴ مصوبه در سال ۱۴۰۲ جهت بررسی تقاضاهای شهروندان که در کمیته فنی تشکیل شده بود ، برگزار گردید که تمامی تقاضاها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و در حال حاضر هیچ پرونده بررسی نشده ای در نوبت رسیدگی کمیسیون ماده پنج هیچ کدام از ...

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    نظرات کاربران