در حال بارگذاری ...
  • ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارد تا سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در روستاها و شهرها اجرایی کند که ۲۰۰ هزار واحد آنها در شهرها و ۲۰۰ هزار واحد در روستاها هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد .

    مجید جودی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و مسئولیت بنیاد در اجرای طرح بهسازی و نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی در دست اجراست که عمده آنها از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است .

    معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده طرح نهضت ملی را در روستاها به طور میانگین ۶۰ درصد عنوان کرد . با توجه به مصوبه ای که دولت در شهریورماه برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی برای هر واحد به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ کرد بنیاد مسکن ۳۲ هزار نفر را برای دریافت تسهیلات معرفی کرد که یکهزار و ۸۰۰ نفر بعد از ابلاغ مصوبه کار احداث و نوسازی واحدهای خود را آغاز کردند .

    گفتنی است ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارد تا سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در روستاها و شهرها اجرایی کند که ۲۰۰ هزار واحد آنها در شهرها و ۲۰۰ هزار واحد در روستاها هستند .




    مطالب مرتبط

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران