در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۵۷ درصدی ۹۵۷ پروژه مسکن خودمالکی طرح نهضت ملی در استان تهران

این تسهیلات در تهران و ۴۸ شهر استان به ترتیب میزان ۴۵۰ و ۳۰۰ میلیون تومان مختص هر واحد انجام شده و در چهار سال دولت مردمی سیزدهم پرداخت می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۹۵۷ پروژه به میزان ۵۳ هزار و ۲۱۴ واحد مسکونی خودمالکی در استان خبر داد .

خلیل محبت خواه از انعقاد قرارداد ۵۳ هزار و ۲۱۴ واحد مسکن نهضت ملی خودمالکی در شهر تهران و سایر شهرهای استان خبر داد و گفت : از این تعداد تاکنون ۳۲۹۲ واحد مسکن ملی منجر به پرداخت تسهیلات شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد : این تسهیلات در تهران و ۴۸ شهر استان به ترتیب میزان ۴۵۰ و ۳۰۰ میلیون تومان مختص هر واحد انجام شده و در چهار سال دولت مردمی سیزدهم پرداخت می‌شود .

وی مجموع پیشرفت پروژه‌های خود مالکی استان را ۵۳ درصد عنوان کرد و از سازندگان و انبوه سازان خواست از فرصت تسهیلات مسکن ملی بهره برده و به این طرح بزرگ بپیوندند .

محبت خواه در پایان پلاک‌های واقع در بافت‌های فرسوده را مستعد ساخت و سازهای بسیار مناسب در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و یاد آور شد : در این بافت ها شرایط تخفیف بسیار خوبی نیز توسط شهرداری، نظام مهندسی و دستگاه‌های خدمات رسان اعمال می‌شود .




مطالب مرتبط

از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

|

حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

|

مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

|

از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

|

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

|

نظرات کاربران