در حال بارگذاری ...
  • ضرورت مراجعه ساکنین اراضی تصرفی در شهریار و ملارد به اداره راه و شهرسازی استان

    فرصت شهروندان جهت تشکیل پرونده و اخذ سند تا پایان اسفند ۱۴۰۱ است و مطابق بخشنامه به درخواست های مراجعین بعد از این تاریخ رسیدگی نخواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی غرب استان تهران از ساکنین اراضی تصرفی در شهریار و ملارد خواست هر چه سریعتر جهت تشکیل پرونده به راه و شهرسازی شهریار مراجعه کنند .

    محسن محمدزاده از ساکنین اراضی تصرفی در پلاک‌های ۴۶، ۴۷ و ۵۳ شهریار و همچنین پلاک ۴۳ ملارد فروعات از ۱۰۴۶ و ۱۰۴۷ و پلاک ۳ ملارد موسوم به اراضی خوشنام خواست پیرو ابلاغ آیین‌نامه اجرایی بند "کاف" تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ (آیین نامه اجرایی ساماندهی اراضی تصرفی) جهت تشکیل پرونده و در مراحل بعدی اخذ سند به اداره راه و شهرسازی شهریار واقع در بلوار شهید کلهر، بالاتر از تامین اجتماعی ، جنب راهداری مراجعه کنند .

    وی تصریح کرد : فرصت شهروندان جهت تشکیل پرونده و اخذ سند تا پایان اسفند ۱۴۰۱ است و مطابق بخشنامه به درخواست های مراجعین بعد از این تاریخ رسیدگی نخواهد شد .

    محسن محمد زاده در پایان یاد آور شد که جهت اطلاع دقیق تر شهروندان تا پایان هفته جاری بنرهایی در اراضی موسوم نصب خواهد شد .




    نظرات کاربران