در حال بارگذاری ...
  • بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های بازآفرینی شهری استان مازندران

    آئینی در ادامه بازدید از استان مازندران از بناهای تاریخی (سردار جلیل و فاضلی‌ها) را در دستور کار خود قرار داده و در آئین افتتاح پروژه خود مالک نهضت ملی مسکن ( ۱۹ واحدی شهرستان ساری ) حضور خواهند یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در سفر یک روزه به استان مازندران از پروژه های بازآفرینی شهری استان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت .

    محمد آئینی در سفر یکروزه به استان مازندران از پروژه‌های محدوده بازآفرینی سوادکوه (عبدالحق زیرآب - محدوده پل شهرک سپاه شیرگاه) - مجتمع فرهنگیان پل سفید - مجتمع فرهنگیان شیرکاه و محدوده باز آفرینی قائمشهر (رودکناری - مجتمع فرهنگی قائمشهر ) بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار و دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه ها را صادر کرد .

    آئینی همچنین در ادامه بازدید از استان مازندران از بناهای تاریخی (سردار جلیل و فاضلی‌ها) را در دستور کار خود قرار داده و در آئین افتتاح پروژه خود مالک نهضت ملی مسکن ( ۱۹ واحدی شهرستان ساری ) حضور خواهند یافت .

    دیدار با استاندار مازندران ، حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان و نشست مشترک با انبوه‌سازان استان و سرمایه‌گذاران BOT خانه‌های تاریخی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    راهکار رفع معضل این مناطق ، جلوگیری از مهاجرت نیست، چراکه مهاجرت همواره وجود داشته و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در جایی که تمایل ندارد ، زندگی کند . راهکار این معضل مدیریت و کنترل آن است که در دهه‌های گذشته این کار انجام نشده است و امروز شاهد گسترش محلات کم‌برخورداریم .

    |

    وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران