در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف یک قطعه از اراضی ملی منطقه شمیرانات به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان طی هفته جاری

    حمایت کلانتری و دادستانی رودبار قصران و فشم در اجرای این دادنامه و رفع تصرف و حفظ و حراست از اراضی ملی بسیار مهم و مؤثر بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی شمال استان تهران از یک مورد رفع تصرف ۱۰۰ میلیارد تومانی در منطقه شمیرانات طی هفته جاری خبر داد .

    وجیه الله سلطانی صبور گفت : با حضور نماینده دادستانی شمیرانات (واحد اجرای احکام) ، یگان حفاظت اداره کل ، نماینده حقوقی و همکاران راه و شهرسازی شمیرانات در اجرای دادنامه قطعی صادره از شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی بخش رودبار قصران ۲۲۰۰ متر مربع از پلاک ۱۹ اصلی قلع و قمع و رفع تصرف شده و اعاده به وضع سابق انجام شد .

    وی حضور کلانتری ۱۶۲ فشم را در همکاری برای این رفع تصرف بسیار مؤثر خواند و گفت : حمایت کلانتری و دادستانی رودبار قصران و فشم در اجرای این دادنامه و رفع تصرف و حفظ و حراست از اراضی ملی بسیار مهم و مؤثر بوده است .

    سلطانی صبور از شهروندان خواست موارد مشابه تصرفات اراضی ملی و دولتی را با تماس با شماره چهار رقمی یگان حفاظت اراضی ۱۶۵۶ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت رفع تصرف صورت پذیرد .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    نظرات کاربران