در حال بارگذاری ...

افزایش ۴۶ درصدی بودجه پیشنهادی سازمان مجری ساختمان ها برای سال ۱۴۰۲

در سال جاری و سال ۱۴۰۲ سطح پروژه‌های سازمان خصوصاً با توافقاتی که در خصوص ساخت مصلی‌های کشور و حوزه‌های علمیه صورت گرفته است، ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت و تا پایان سال جاری فاز اول مصلی امام خمینی ره به اتمام برسد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها گزارشی از بودجه اصلاحی و پیشنهادی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی داد .

در پی برگزاری مجمع عمومی بررسی و تصویب بودجه اصلاحی و پیشنهادی سال‌های ۱۴۰۱و ۱۴۰۲ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی مهدی نورایی مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها نکاتی از گزارش بودجه اصلاحی ۱۴۰۱ و پیشنهادی  ۱۴۰۲ سازمان مجری را بیان کرد .

افزایش ۴۶ درصدی بودجه پیشنهادی سازمان مجری برای ۱۴۰۲

مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها با بیان اینکه بودجه پیشنهادی برای سال ۱۴۰۲ سازمان مجری با ۴۶ درصد افزایش درنظر گرفته شده است ، افزود : تعداد کارمندان و کارگران سازمان هم در بخش تولید و چه در بخش اداری و عمومی ، در سال ۱۴۰۱ هیچ تغییری نسبت به سال ۱۴۰۰ نداشته و فقط ۱۰ کارمند در سال ۱۴۰۲ در ردیف سایر کارکنان اضافه خواهد شد .

پیشنهاد افزایش ۲۰۰ درصدی بودجه در تحقیقات و پژوهش برای سال ۱۴۰۲

نورایی ،تصریح کرد : سرمایه گذاری در تحقیقات و پژوهش پروژه های سازمان در شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۳ درصد تحقق یافته است و درخواست ۶۶ درصد کاهش در بودجه اصلاحی شده است . با این حال درخواست افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه‌گذاری در تحقیقات و پژوهش در بودجه پیشنهادی برای سال ۱۴۰۲ شده است که با توجه به عملکرد سال جاری، افزایش میزان مذکور ، قابل قبول است .

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که در بودجه پیشنهادی با توجه به گستره پروژه‌ها ۶۵۴ درصد افزایش درخواست شده است، گفت: بطورکلی منابع و مصارف در شش ماهه اول ۱۴۰۱، صرفا ۱۷ درصد تحقق یافته است .

مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی ضمن تشریح مهمترین و کوچکترین  پروژه سازمان مجری در سال ۱۴۰۰ توضیح داد : پروژه مصلی با جمع کل مبلغ ۱۴.۵۵۵.۴۶۶ میلیون ریال اعتبار مهمترین پروژه سازمان بوده است و کوچکترین پروژه سازمان ، مطالعه و احداث ادارات استان البرز و ندامتگاه مرکزی شیراز با جمع کل هزینه ۸۴۱ و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار بوده است .

اتمام فاز نخست مصلی امام‌خمینی(ره) در سال جاری

وی خاطرنشان کرد : پرهزینه ترین پروژه در درخواست بودجه ۱۴۰۲ ، طرح (مطالعه ، تملک و توسعه مجلس شورای اسلامی) با پیش بینی جمع کل بودجه  ۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و پس از آن پروژه (مطالعه و احداث ورزشگاه های خرم اباد ، الیگودرز ، بروجرد ، شهرکرد ، اردبیل ، بناب و گنبد کاووس) با جمع کل هزینه ۶.۹۰۰.۰۰۰ میلیون ریال است .

 نورایی نماینده تام‌الاختیار وزیر در این سازمان ابراز امیدواری کرد : در سال جاری و سال ۱۴۰۲ سطح پروژه‌های سازمان خصوصاً با توافقاتی که در خصوص ساخت  مصلی‌های کشور و حوزه‌های علمیه صورت گرفته است، ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت و تا پایان سال جاری فاز اول مصلی امام خمینی ره به اتمام برسد .




مطالب مرتبط

احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است و تسهیلات اخذ شده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق این پروژه بیمارستانی با پیگیری سازمان مجری به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان تصویب شد .

|

بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود . 

|

احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

|

سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

|

نظرات کاربران