در حال بارگذاری ...
  • ثبت‌نام جدید طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شد

    این ثبت‌نام در شهرهای ارومیه و خوی انجام می‌شود . اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی فراهم شده و این میزان بیش از سهمیه ۱۸۰ هزار واحدی تعیین شده برای استان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در این استان از ۱۴ آذر آغاز شد .

    سیدمحسن حمزه‌لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مسکن در سامانه امع طرح‌های حمایتی مسکن در استان از روز گذشته ۱۴ آذر خبر داد و گفت : بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کنند .

    دیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد : این ثبت‌نام در شهرهای ارومیه و خوی انجام می‌شود . اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی فراهم شده و این میزان بیش از سهمیه ۱۸۰ هزار واحدی تعیین شده برای استان است .

    حمزه‌لو افزود : ۱۶۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون حدود ۳۶ هزار متقاضیی تایید نهایی شدند .

    وی بیان کرد : از متقاضیان تایید شده ۱۲ هزار و ۳۷۰ نفر در بانک‌های عامل افتتاح حساب کردند و ٧ هزار و ۸۹۷ نفر آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند . همچنین تاکنون برای ۶ هزار و ۸۶۴ نفر تخصیص پروژه صورت گرفته و عملیات ساخت مسکن آغاز شده و در مراحل مختلف است .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

    |

    مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

    |

    بر اساس سهمیه اعلامی ، تکلیف آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در روستاهای آذربایجان‌غربی احداث ۵۲ هزار واحد مسکونی است و اراضی مستعد واقع در حریم روستاها شناسایی شده است . سیاست و اولویت دولت ، تولید مستمر و انبوه مسکن تبیین شده است و این طرح در آذربایجان‌غربی نیز با جدیت دنبال ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    نظرات کاربران