در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان نام‌نویسی مرحله هشتم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران

    متقاضی و افراد تحت سرپرستی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی و دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : امکان نام‌نویسی مرحله هشتم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران فراهم شد .

    قاسم اسماعیل‌نژاد از فراهم شدن کان نام‌نویسی مرحله هشتم طرح نهضت ملی مسکن دشهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران خبر داد .

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی مرکزی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های صورت پذیرفته و رویکرد وزارت راه وشهر سازی امکان نام‌نویسی مرحله هشتم طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید امیرکبیر ومهاجران فراهم شده است واین مهم تاتکمیل ظرفیت ادامه دارد.

    وی در خصوص شرایط لازم برای نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن گفت : متقاضی و افراد تحت سرپرستی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی و دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد .

    اسماعیل نژاد تصریح کرد : همچنین متقاضی باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن و مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال به شرط ارائه تعهد نامه محضری در خصوص ارائه سند رسمی ازدواج در زمان واگذاری واحد، همچنین متقاضی باید دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشد .

    گفتنی است متقاضیان برای نام‌نویسی در این طرح باید به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

    |

    موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران