در حال بارگذاری ...

رای اعتماد نمایندگان مجلس به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی

بذرپاش رئیس دیوان محاسبات‌کشور ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان ، مدیرعامل سایپا ، مدیرعامل پارس‌خودرو و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور را در سوابق خود دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش با اکثریت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی شد .

مهرداد بذرپاش در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۶ آذرماه مجلس شورای اسلامی ، با کسب ۱۸۷ رای موافق از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی منصوب شد .

طی جلسه بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم توسط نمایندگان نتیجه آرای نمایندگان به وزیر پیشنهادی توسط محمدباقر قالیباف رئیس مجلس قرائت شد که براساس آن نمایندگان مجلس با ۱۸۷ رأی موافق ، ۶۴ رأی مخالف، ۷ رأی ممتنع و ۵ رأی باطله از مجموع ۲۶۳ نماینده حاضر در صحن ، تصدی وزارتخانه راه و شهرسازی را به بذرپاش سپردند .

گفتنی‌است بذرپاش رئیس دیوان محاسبات‌کشور ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان ، مدیرعامل سایپا ، مدیرعامل پارس‌خودرو و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور را در سوابق خود دارد .




مطالب مرتبط

وی متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشگاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است . صادق مالواجرد در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد .

|

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

نظرات کاربران