در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۶۳۰ واحد پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت در خرداد ماه ۱۴۰۲

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بر لزوم واریز وجوه و اقساط مردم در پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت تاکید کرد و گفت : در صورت تکمیل آورده های مردم ، پروژه ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد ماه سال بعد به بهره برداری می رسد .

    حسن شافعی با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر پروژه صد و نود واحدی اهرام ۶۰ درصدپیشرفت فیزیکی دارد ، این در حالی است که پروژه های ۲۴۰ واحدی شرکت بتن نما و ۲۰۰ واحدی آریا پی برج به ترتیب به پیشرفتهای ۵۳ و ۵۶ درصدی رسیده اند . به تازگی پیامک واریز وجه پنجم توسط این اداره کل برای متقاضیان صادر شده است .

    شافعی افزود : تاکنون متقاضیان ۴ قسط ۴۰ میلیون تومانی واریز داشته اند، اگر چه تمام متقاضیان وجوه مالی را کامل واریز نکرده اند که این مساله سبب کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه خواهد شد .

    وی از متقاضیان این پروژه خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند .

    شافعی در ادامه گفت : از دستگاه های متولی و ذی مدخل درخواست کرده ایم وام پروژه از ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد به ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که در این خصوص نیز پی گیریهای لازم را دنبال خواهیم کرد .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان به فرصت های این پروژه ، خدمات کامل روبنایی و زیربنایی در سایت مسکن ملی پاکدشت مثل آب ، برق ، گاز ، مدرسه ، کلانتری ، نانوایی، فروشگاه و ... اشاره کرد و گفت : به لحاظ کیفیت ساخت نیز این پروژه از پروژه های مستحکم مسکن ملی در کشور محسوب می شود که امیدواریم با افتتاح زود هنگام حلاوت این خدمات در دولت سیزدهم برای مردم ماندگار شود .




    مطالب مرتبط

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ...

    |

    نظرات کاربران