در حال بارگذاری ...
  • آغاز پروژه احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد با حضور استاندار هرمزگان

    در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم ، امروز کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد . دولت برای احداث منازل در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مردم است به همین جهت مردم از این فرصت بسیار خوب ساخت مسکن استفاده کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت : آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین شریفی امام جمعه شهرستان ، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد .

    عباس کمالی در حاشیه این مراسم اظهار داشت : واگذاری ۱۸ هکتار زمین در قالب ۱۶۰۰ واحد ۴۰۰ متری آپارتمانی به مردم حاجی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۶۰۰ قطعه مسکونی در حاحی‌آباد آغاز شد . متاسفانه بسیاری از افراد در استان هرمزگان ، از داشتن مسکن محرومند و در راستای خدماتی که دولت سیزدهم ، برای تهیه مسکن به مردم ارائه کرده است، طرح نهضت ملی مسکن نیز ، برای کمک به خانواده های فاقد مسکن ارائه شده است که خوشبختانه امروز شاهد شروع عملیات اجرایی یکی دیگر از این پروژه ها بودیم .

    کمالی ادامه داد : متقاضیان ، باید پیش از شرکت در این طرح، شرایط ثبت نام نهضت ملی مسکن را در سامانه saman.mrud.ir مطالعه کنند و مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده، تا در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز ، بتوانند در این طرح ثبت نام کنند . از بهمن ماه سایت جهت ثبت نام متقاضیان باز خواهد شد و مردم حاجی آباد می توانند از این فرصت استفاده کنند .

    مهدی دوستی استاندار هرمزگان همچنین اظهار داشت : در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم ، امروز کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد .

    وی افزود : دولت برای احداث منازل در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مردم است به همین جهت مردم از این فرصت بسیار خوب ساخت مسکن استفاده کنند .

    استاندار هرمزگان در این آیین با توجه به کمبود زمین در شهر حاجی آباد خواست تا جهت تامین زمین مورد نیاز برنامه ریزی و اقدام شود .

     




    مطالب مرتبط

    با توجه به تأکید استاندار بر عمل کردن دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود طبق نشست‌های پیشین ، در هفت روز آینده باید تکلیف ۵۱ روستای بلاتکلیف در شهرستان‌های میناب ، بندرعباس ، بندر خمیر ، سیریک و رودان برای تأمین زمین مشخص شود .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران