در حال بارگذاری ...
  • پرداخت بیش از ۴۱ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن

    تاکنون ۴۳۸ هزار و ۹۳۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۹۰ هزار و ۳۲۴ واحد به مبلغ ۶۴ هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب ۷۶۴ هزار و ۵۲۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را در مجموع ۴۱ هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد .

    علی عسکری روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک ، پرداخت وجه به سازندگان و افتتاح حساب متقاضیان را اعلام کرد .

    سرپرست بانک مسکن گفت : برآوردها حاکی است که تاکنون ۷۶۴ هزار و ۵۲۲ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند .

    عسکری مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات را ۴۱ هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان برشمرد و توضیح داد : از این میزان ، ۲۶ هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۴ هزار و ۹۵۷ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است .

    وی افزود : تاکنون ۴۳۸ هزار و ۹۳۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۹۰ هزار و ۳۲۴ واحد به مبلغ ۶۴ هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است .




    مطالب مرتبط

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن گفت : قرارداد تامین مالی ساخت ۳۳۱ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی امضا شد .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    نظرات کاربران