در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهار

    تأمین و شناسایی زمین‌های ساخت مسکن به‌ اندازه نیاز شهرهای صالح‌آباد ، لالجین و مهاجران به صورت خود مالک انجام شده است و جهت تأمین ۷۰ هکتار زمین در شهر بهار مذاکراتی با مالکین داریم و از مالکانی درخواست داریم جهت کمک به طرح ملی مسکن مشارکت نمایند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی بهار گفت : بیش از ۴ هزار نفر در طرح مسکن ملی در شهرستان بهار ثبت نام کرده اند .

    مرتضی نوشادی اظهار کرد : تا کنون ۴ هزار و ۱۴۷ نفر متقاضی طرح مسکن در شهرستان بهار ثبت نام کرده‌اند ، که از این تعداد ۳ هزار و ۱۵۰ نفر حائز شرایط متقاضی طرح مسکن شده‌اند و هزار و ۶۲۷ نفر متقاضی حائز شرایط در حال بررسی هستند .

    وی ادامه داد : تأمین و شناسایی زمین‌های ساخت مسکن به‌ اندازه نیاز شهرهای صالح‌آباد ، لالجین و مهاجران به صورت خود مالک انجام شده است و جهت تأمین ۷۰ هکتار زمین در شهر بهار مذاکراتی با مالکین داریم و از مالکانی درخواست داریم جهت کمک به طرح ملی مسکن مشارکت نمایند .

    نوشادی افزود : متقاضیان نهضت ملی مسکن در صورت داشتن شرایط لازم و دریافت پیامک جهت تکمیل فرآیند ثبت نام با در دست داشتن اصل و کپی مدارک مورد نیاز به محل اعلام شده در پیامک مراجعه کنند و با توجه به اینکه بررسی صددرصدی متقاضیان تمام نشده است، متقاضیان نگران نباشند و افرادی که پنج شرط ثبت نامی را داشته باشند دارای صلاحیت هستند و به زودی به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود .

    رئیس اداره راه و شهرسازی بهار افزود: طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن حدود ۳۲۰ میلیون تومان می‌باشد که طی ۸ مرحله ۴۰ میلیون تومانی به حساب مسدود شده خود نزد بانک مسکن واریز می‌نمایند و این مبلغ آورده متقاضیان علی‌الحساب است ، یعنی احتمال افزایش آن در آینده وجود دارد .

    وی با بیان اینکه امکان ثبت‌نام مجدد نهضت ملی مسکن در شهرستان بهار تا تأمین زمین‌های متقاضیان ثبت نام کرده وجود ندارد گفت : کلنگ زنی ۱۹۲ و احد ساختمان به زودی شروع خواهد شد و ۱۷۷ متقاضی سال ۹۹ که افتتاح حساب نموده‌اند و بلاتکلیف مانده‌اند در اولویت طرح مسکن قرار خواهند گرفت . وضعیت ۱۷۷ متقاضی مسکن بلاتکلیف که به دلیل پاره‌ای از مشکلات زمین‌ها در سال ۹۹ بدون زمین بودند به زودی مشخص و به آنها اطلاع‌رسانی می‌شود .




    مطالب مرتبط

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    نظرات کاربران