در حال بارگذاری ...
  • فرصت ثبت نام مجدد برای جاماندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان لارستان

    متقاضیان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن و افراد تحت سرپرستی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین ، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد . همچنین باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از فراهم شدن فرصت ثبت نام مجدد برای جاماندگان در طرح نهضت ملی مسکن در ۵ شهر حوزه استحفاظی این اداره کل خبر داد .

    شهرام میرزایی اظهار کرد : در شهرهای علامرودشت ، خوزی ، جویم ، عمادشهر و اشکنان که دارای ظرفیت مازاد زمین بودیم تا سقف ظرفیت زمین تامین شده، هم اکنون ثبت نام برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از طریق سامانه ثبت نام به نشانی saman.mrud.ir آغاز شده است .

    وی افزود : بر این اساس در شهرهای علامرودشت ١٠٠ واحد ، اشکنان ١٠٠ واحد ، خوزی ٥٠ واحد، عمادشهر ١٠٠ واحد و جویم ٣٠٠ واحد ظرفیت خالی برای ثبت نام وجود دارد و با توجه به رویکردهای اخیر وزارت راه و شهرسازی، مهلت زمانی برای ثبت نام نهضت ملی مسکن تعیین نمی‌شود و در واقع نام‌نویسی تا تکمیل ظرفیت بر مبنای تعداد اعلام شده ادامه خواهد داشت .

    سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان یادآور شد : متقاضیان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن و افراد تحت سرپرستی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین ، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد . همچنین باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد .

    به گفته میرزایی ، زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن و مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال به شرط ارائه تعهد نامه محضری در خصوص ارائه سند رسمی ازدواج در زمان واگذاری واحد امکان ثبت نام را دارند . سابقه‌ سکونت حداقل ۵ ساله در شهر مورد تقاضا از دیگر شروط ثبت نام است .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران