در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۲ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در گنبد کاووس به سازمان ملی زمین و مسکن

    اخیراً سند ۱۷ هزار متر از اراضی دولتی در گنبد نیز که پیش از این با مانع روبرو بود، به وزارت راه و شهرسازی انتقال یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری دو هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در گنبد کاووس به سازمان ملی زمین و مسکن ، در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : با پیگیری های صورت گرفته در جلسات شورای‌ مسکن استان که با ریاست دکتر زنگانه استاندار گلستان برگزار می شود ، سند ۶۵ هکتار از اراضی مازاد دستگاه های دولتی گنبد کاووس به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل شد .

    رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : اخیراً سند ۱۷ هزار متر از اراضی دولتی در گنبد نیز که پیش از این با مانع روبرو بود، به وزارت راه و شهرسازی انتقال یافت .

    وی از ثبت نام حدود ۱۳ هزار نفر در گنبد کاووس در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود : از این تعداد بیش از هشت هزار نفر واجد شرایط بوده و امکان استفاده از طرح را دارند .

    ملک ضمن بازدید از عرصه ی دو هکتاری جهاد کشاورزی در گنبد کاووس که تحویل وزارت راه و شهرسازی شد ، گفت : این عرصه ی دو هکتاری در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل داده می شود .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    نظرات کاربران