در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید طی صدور حکمی میرمحمد غراوی را به سرپرستی شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب کرد .

    در متن این حکم آمده است :

    جناب آقای میرمحمد غراوی

    سلام علیکم

    با عنایت به تخصص ، تعهد و سوابق مفید و ارزشمند جنابعالی و در راستای پیشبرد امور جاریه شرکت به موجب این حکم ، جنابعالی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس منصوب می شوید . امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری (حفظه ا… تعالی) در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین همکاری اعضای محترم هیئت مدیره و کارکنانآن شرکت ، در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و پاسداری از راه امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر موفق و مؤید باشید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    آماده سازی پیش نیاز پروژه ها تا پایان سال جاری امری الزامی برای تمامی شهرهاست چراکه تلاش داریم در ۶ ماهه نخست سال آینده عملیات اجرایی را آغاز کنیم و فصل کاری را برای پیشبرد پروژه‌ها از دست ندهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سومین جلسه ستاد مدیریت شهرک سازی کشور طی سال جاری در محل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    نظرات کاربران