در حال بارگذاری ...
  • مسائل و مشکلات پروژه‌های تولید مسکن در استان آذربایجان غربی برطرف می‌شود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : مسائل و مشکلات پروژه‌های تولید مسکن به ویژه طرح تک‌سام ارومیه با همکاری هیئت‌مدیره و اعضای تعاونی رفع می‌شود .

    سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مشکلات پروژه تک سام که با حضور معاون دادستان و معاون بازرسی کل استان و جمعی از اعضای تعاونی برگزار شد ، اظهار کرد : مشکلات این تعاونی مربوط به‌ سال‌های گذشته بوده و با اینکه روند اجرای پروژه جزو فعالیت‌های اجرایی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تعریف نشده اما راهکارهای موثر جهت رفع مشکلات و موانع موجود اتخاذ شده تا از طرح‌های تولید مسکن حمایت شود .

    وی ادامه داد : قیمت تمام شده پروژه به توافق اعضا و هیئت مدیره رسیده و مقرر شده هزینه‌های باقیمانده از سوی اعضا تسویه شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : پس از تسویه حساب و تکمیل نواقص‌ها ، واحدهای مسکونی باید تا شش ماه آینده به اعضا تحویل داده شود . مشکلات پروژه ٢٠٨ واحدی شرکت تعاونی تک‌سام با مساعدت دستگاه‌های نظارتی و مجموعه راه وشهرسازی حل می‌شود تا دغدغه اعضا برای خانه‌دار شدن رفع شود .




    مطالب مرتبط

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

    |

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

    |

    نظرات کاربران