در حال بارگذاری ...
  • تحویل کلید خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

    هم اکنون در شهرستان طبس سه سایت ۵۰ ، ۷۹ و ۳۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت و ساز است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به خراسان جنوبی با سفر به شهرستان طبس کلید خانه حیاط دار یک طبقه تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن در طبس را تحویل متقاضی آن داد .

    یادآوری می شود بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سایت ۵۰ هکتاری طبس در حال ساخت و بخشی از آن به اتمام رسیده است . خدمات زیربنایی اعم از آب ، برق و گاز در این سایت فراهم شده و تسهیلاتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای ساخت به متقاضیان اعطا شده است .

    هم اکنون در شهرستان طبس سه سایت ۵۰ ، ۷۹ و ۳۵ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت و ساز است .

    مهرداد بذرپاش در اولین سفر از دور دومین سفرهای استانی امروز پنج شنبه ۲۴ آذرماه در بدو ورود به استان خراسان جنوبی ، در گلزار شهدای شهرستان طبس حضور یافت و با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد .

    در این سفر ، برنامه تحویل کلید یک واحد مسکونی از پروژه ۳۸۸ واحدی ، آغاز عملیات اجرایی و اماده سازی ۳۵۰ هکتاری طبس ، حضور در راهدارخانه ثمن شاهی در حاشیه بیرجند و بهره برداری از ۵۰ کیلومتر راه های اصلی و فرعی و رفع چهارنقطه پرحادثه به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد .

    همچنین اهدای زمین سه فرزندی بیرجند در سایت زعفرانیه و شرکت در شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به بیرجند خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ ...

    |

    نظرات کاربران