در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نطنز

    تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با مشکلاتی همراه بود که به لطف خدا با تلاش‌های بسیاری که بعمل آمد سه قطعه زمین به مساحت حدود ۱۱ هکتار برای این موضوع تامین شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز در زمینی به میزان ۱۱ هکتار به زمین زده شد .

    کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ، نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد .  

    حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در این باره اظهار داشت : تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با مشکلاتی همراه بود که به لطف خدا با تلاش‌های بسیاری که بعمل آمد سه قطعه زمین به مساحت حدود ۱۱ هکتار برای این موضوع تامین شد . این اراضی داخل محدوده است به شکلی که تمامی تاسیسات زیربنایی در کنار این سایت قرار دارد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز با بیان اینکه آیین کلنگ زنی این پروژه در حال حاضر انجام پذیرفت گفت : به لطف خدا عملیات اجرایی این پروژه نیز به زودی و به محض تکمیل فرآیند اداری ، انجام می‌شود .  

    وی بیان داشت : پیش بینی می‌شود در این میزان زمین حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ واحد احداث شود . 




    مطالب مرتبط

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    تمام طرح‌های مسکن مهر این شهرستان تعیین تکلیف شده و میان دستگاه‌های مختلف برای گره گشایی از طرح‌های باقی مانده مسکن شوش تقسیم کار شده است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    نظرات کاربران