در حال بارگذاری ...
  • رشد ۱۱.۵ برابری تهیه طرح های هادی روستایی در استان سیستان و بلوچستان

    با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح هادی ، ارائه امکانات لازم از جمله تسهیلات مورد نیاز به روستاییان در حوزه های اجتماعی ، رفاهی و تولیدی به صورت عادلانه است این طرح ها با عمر ۱۰ ساله مشمول تهیه و بازنگری می شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت : ۴۵۵ طرح هادی در سالجاری در این استان توسط این نهاد تهیه و بازنگری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جهش قابل توجه رشد بیش از ۱۱برابری را نشان می دهد .

    مصطفی بیک مداح از رشد ۱۱.۵ برابری تهیه طرح های هادی روستایی در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت : طرح هادی روستایی شامل ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستا است و گستره آن نیز منازل و مناطق مسکونی ، تجاری ، کشاورزی و سایر نیازمندی های یک روستا را در آینده فرا می گیرد .

    وی ادامه داد : با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح هادی ، ارائه امکانات لازم از جمله تسهیلات مورد نیاز به روستاییان در حوزه های اجتماعی ، رفاهی و تولیدی به صورت عادلانه است این طرح ها با عمر ۱۰ ساله مشمول تهیه و بازنگری می شوند .

    مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی روستاهای استان از طرح هادی روستایی برخوردار هستند ، گفت : تاکنون سه هزار و ۱۹۴ طرح هادی در استان تهیه و ۶۱۳ طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفته اند .

    بیک مداح با بیان اینکه رشد افزون بر ۱۱ برابری تهیه و بازنگری طرح های در سیستان و بلوچستان در کشور بی سابقه بوده است ، افزود : سال گذشته ۳۸ طرح هادی روستایی در این استان تهیه و بازنگری شد که این رقم در سالجاری با جهش مطلوب به ۴۵۵ طرح روستایی رسید .

    وی همچنین از پیش بینی بازنگری در طرح هادی ۳۴۴ روستای دیگر سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت : طرح هادی نقشه راه توسعه روستایی ا ست و بنیاد مسکن افتخار دارد که تک تک روستاهای استان را در مسیر توسعه مورد توجه قرار داده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران