در حال بارگذاری ...
  • بافت‌های فرسوده و ریز دانه‌های موجود در بافت شهری به یک خانه مقاوم تبدیل شود

    سفیران بم با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها حامل پیام مقاوم ساز ایران قوی هستند و از طرف فرمانداری شهر بم ، مجموعه شهرداری و شورای شهر و نمایندگان مردم بم در مجلس شورای اسلامی ترتیبی اتخاذ شده این تجارب به مدیران وقت انتقال داده شود و با استفاده از بسته‌های تشویقی که در ستاد بازآفرینی است بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده تسریع شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم گفت : بافت‌های فرسوده و ریز دانه‌های موجود در بافت شهری با کمک مردم به یک خانه مقاوم تبدیل شود که در غیر این صورت و در زمان نامعلومی خسارت جبران ناپذیری برای مردم و دولت پیش می‌آید .

    مصطفی زینت بخش با بیان اینکه در سال ۸۲ بر اثر زلزله ، شهر بم تخریب شد ، گفت : برای اولین بار بعد از ۱۹ سال این نشست برای تبادل تجارب و انتقال مشکلاتی که بعد از زلزله مدیران شهرستان بم کسب کردند به استان‌های مختلف انتقال داده شود و این نشست برگزار می‌شود . هدف از برگزاری این نشست انتقال تجارب و دادن هشدار و آلارم هایی است که هزینه تخریب و بازسازی قبل از زلزله خیلی ارزان‌تر بوده و تبعات کمتری داشته و به نوعی حوادث جانی کمتری خواهد داشت .

    سفیر مقاوم سازی و بازسازی از شهرستان بم ، با بیان اینکه بافت‌های فرسوده باید به خانه مقاوم تبدیل شوند ، گفت : اگر ما نتوانیم بافت‌های فرسوده و ریز دانه‌های موجود در بافت شهری را با کمک مردم به یک خانه مقاوم تبدیل کنیم به طور قطع در زمان نامعلومی خسارت جبران ناپذیری برای مردم و دولت پیش می‌آید .

    زینت بخش با اشاره به اینکه سفیران شهر بم به ۳۱ استان کشور سفر کردند و در شهرهای جامع هدف از امروز حضور دارند ، گفت : سفیران بم با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها حامل پیام مقاوم ساز ایران قوی هستند و از طرف فرمانداری شهر بم ، مجموعه شهرداری و شورای شهر و نمایندگان مردم بم در مجلس شورای اسلامی ترتیبی اتخاذ شده این تجارب به مدیران وقت انتقال داده شود و با استفاده از بسته‌های تشویقی که در ستاد بازآفرینی است بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده تسریع شود .




    نظرات کاربران