در حال بارگذاری ...

بسته‌های تشویقی متعدد دولت برای طرح‌های حمایتی محله‌های بافت فرسوده

یکی از طرح‌های تشویقی دریافت وام به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان که ۱۵۰ میلیون تومان با سود صفر درصد و بازپرداخت دو ساله است و ۲۰۰ میلیون تومان هم با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله می‌باشد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر ، خرمدره و سلطانیه گفت : دولت برای طرح‌های حمایتی محله‌های بافت فرسوده و بافت ناکارآمد بسته‌های تشویقی متعدد در نظر گرفته و یکی از طرح‌های تشویقی دریافت وام به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان است .

حمیدرضا سرداریان در حاشیه بازدید از محلات بافت فرسوده حسین آباد ، شناط و ملک قصاب کوچه حاج خانی ، با بیان اینکه کل بافت فرسوده شهر ابهر ۱۳۵ هکتار است ، گفت : همچنین کل بافت فرسوده ناکارآمد ناحیه شریف آباد ۱۰۹ هکتار و کل بافت ناکار آمد ناحیه حسین آباد ۹۹ هکتار که در مجموع بیش از ۳۴۳ هکتار می‌باشد .

وی کل محدوده شهر ابهر را هزار و ۶۰۰‌ هکتار اعلام کرد و گفت : در منطقه ناکارآمد ناحیه حسین آباد نیز کتابخانه احداث شده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر ، خرمدره و سلطانیه گفت : مردم می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها از طرح‌های تشویقی مطلع شوند چرا که به شهرداری‌ها ابلاغ شده است .

سرداریان با بیان اینکه دولت برای طرح‌های حمایتی محله‌های بافت فرسوده و بافت ناکارآمد بسته‌های تشویقی متعدد در نظر گرفته است ، تصریح کرد : یکی از طرح‌های تشویقی دریافت وام به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان که ۱۵۰ میلیون تومان با سود صفر درصد و بازپرداخت دو ساله است و ۲۰۰ میلیون تومان هم با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله می‌باشد .

 




نظرات کاربران