در حال بارگذاری ...
  • ۶۴۰۰ میلیارد تومان رفع تصرف اراضی ملی در استان تهران طی ۹ ماه نخست امسال

    ۱۴۱ حکم و ۱۷۱ رفع تصرف فوری نتیجه تلاش نه ماهه یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تلاش‌های یگان حفاظت و اداره حقوقی برای رفع تصرف های متعدد به ارزش مجموع ۶۴۰۰ میلیارد تومان تقدیر کرد .

    خلیل محبت خواه از مجموع ۶۰۹ هزار متر مربع رفع تصرف در شهرهای تهران ، دماوند ، شمیرانات ، پردیس ، اسلامشهر ، رباط کریم ، قرچک ، پیشوا ، ملارد ، پاکدشت ، ورامین ، ری و فیروزکوه خبر داد و گفت : با تمام توان از اراضی ملی حفاظت خواهیم کرد .

    وی با اعلام ۶۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده گفت : ۱۴۱ حکم و ۱۷۱ رفع تصرف فوری نتیجه تلاش نه ماهه یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است .

    محبت‌خواه از شهروندان تهران و شهرهای استان تهران خواست هرگونه مشاهده تصرف را به اطلاع شماره ۴ رقمی یگان حفاظت (۱۶۵۶) برسانند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران