در حال بارگذاری ...
  • شناسایی مناطقی در شهر جورقان استان همدان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    شهر جورقان ، از اصلی‌ترین ورودی‌های شهر همدان است و بخش مهمی از آن در حوزه شهرداری جورقان است . در راستای طرح نهضت ملی مسکن ، مناطق و اراضی در سطح شهر همدان به‌ویژه در شهر جورقان شناسایی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار همدان گفت : از همه امکانات استان برای پیاده کردن طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود و مناطقی در شهر جورقان برای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده است .

    علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه بررسی مشکلات شهر جورقان که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان ، شهردار و رئیس شورای شهر جورقان در دفتر استاندار برگزار شد ، گفت : مناطقی در شهر جورقان برای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده است .

    وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ، رفع مشکل مسکن مردم است ، گفت : در ۳۱ شهر استان تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده و در برخی شهرها واگذاری صورت گرفته است .

    استاندار همدان اضافه کرد : شهر جورقان ، از اصلی‌ترین ورودی‌های شهر همدان است و بخش مهمی از آن در حوزه شهرداری جورقان است . در راستای طرح نهضت ملی مسکن ، مناطق و اراضی در سطح شهر همدان به‌ویژه در شهر جورقان شناسایی شده است .

    قاسمی تصریح کرد : پیاده کردن بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جورقان ، می‌تواند در توسعه این شهر و آینده آن نقش موثری داشته باشد . دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان همکاری‌های لازم برای ساماندهی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جورقان داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران