در حال بارگذاری ...
  • تأکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید

    برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد ؛ ما باید مطالبات به حق مردم رو درست جواب بدهیم ودست به دست هم این وعده ی دولت را بثمر برسانیم که اگر دستمان را بهم ندهیم این وعده فقط در حد وعده می ماند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل اداره توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از پروژه های عمرانی شهرهای جدید فولادشهر و مجلسی بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تاکید کرد .

    سیدمهدی میرجوادی مدیرکل دفتر توسعه مسکن و میثم ابراهیمی بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی شهرهای جدید فولادشهر و مجلسی بازدید کردند .

    میرجوادی در این بازدید با تأکید براینکه روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرها دنبال شود گفت : در شهر جدید مجلسی بسیاری از مشکلات با همکاری شرکت عمران ، شهرداری ، شورای شهر ، امام جمعه ، فرمانده سپاه و دیگر ارکان قابل حل است و با همکاری و همیاری می توان مشکلات اولیه مردم را حل کرد .

    وی همچنین افزود : برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد ؛ ما باید مطالبات به حق مردم رو درست جواب بدهیم ودست به دست هم این وعده ی دولت را بثمر برسانیم که اگر دستمان را بهم ندهیم این وعده فقط در حد وعده می ماند .

    مدیرکل توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل در این سفر در جلسه ای با مدیران و عوامل مرتبط به بررسی رفع موانع مربوط به فراخوان پیمانکاران در نهضت ملی مسکن پرداخته و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند .

    گفتنی است میرجوادی و ابراهیمی با حضور در شهرهای مذکور طی جلساتی بر رفع مشکلاتی همچون رفع مشکل نظام مهندسی برای تسریع در روند کاری ، هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان ، حمل و نقل عمومی ، احداث مدارس تا دهه مبارک فجر، پیگیری موضوعات ورزشی ، رفع مشکلات شهرداری ، برگذاری مجالس دینی و مذهبی و …. تأکید کردند .

    در پایان میرجوادی و ابراهیمی طی جلسه ای با فعالان اجتماعی شهر مشکلات شهر را پرس و جو و در دستور کار قرار داده و پیگیر مشکلات شدند و افزود : اگر مردم پای کار شهر نباشند و به دستگاه ها کمک نکنند کار با سختی دوچندانی رو به رو می‌شود و پیشرفت با سختی امکان پذیر می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    نظرات کاربران