در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مریوان

    قرار است این طرح طی ۱۸ ماه به اتمام برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۲۰ واحد مسکن ملی با حضور استاندار کردستان در مریوان خبر داد .

    جهانگیر الیاسی اظهار کرد : این ۱۲۰ واحد در ۱۰ هزار و ۶۱۵ مترمربع زمین و ۶ بلوک (هر بلوک ۲۰ واحد) شامل پنج طبقه مسکونی و پیلوت احداث می‌شود .

    الیاسی با بیان اینکه شرکت پیمانکار برای این طرح تعیین شده است ، ادامه داد : قرار است این طرح طی ۱۸ ماه به اتمام برسد .

    وی از ثبت‌نام ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر در مریوان برای دریافت مسکن ملی خبر داد و گفت : تاکنون ثبت نام پنج هزار و ۱۰۰ نفر تایید نهایی شده است .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

    |

    نظرات کاربران