در حال بارگذاری ...
  • طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت در استان خوزستان است

    در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید . با تکیه مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل های نوین مدیریتی روی بیاوریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار خوزستان گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت در استان است .

    علی اکبر حسینی محراب در نشست مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی ، گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان و تکمیل مسکن مهر از اولویت های کاری دولت در استان است . در کوتاه مدت چهره شهرها و جاده ها باید تغییر کند ، جاده های ما باید توسعه پیدا کنند و مردم باید این تغییر را احساس کنند . عملکرد شما مستقیم با رضایتمندی مردم سر کار دارد هرچه بهتر کار کنید موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کنید ، کسب رضایتمندی مردم رضایتمندی خدا را در پی دارد .

    استاندار خوزستان با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران توانمند اظهار داشت : در انجام پروژه ها کیفیت کار را مدنظر قرار دهید و از پیمانکاران توانمند استفاده کنید تا باعث افزایش رضایتمندی مردم شوید .

    حسینی محراب خطاب به مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت : در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید . با تکیه مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل های نوین مدیریتی روی بیاوریم .

    استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت جوانان و نخبه‌ها در راس کار ها استفاده شود گفت : از توان و ظرفیت های نیروهای نخبه و جوان بهره بگیرید و شایسته سالاری را مدنظر قرار دهید . در بخش شهرسازی و معماری رویکردمان باید توجه به معماری اسلامی باشد .

    حسینی محراب با اشاره به لزوم توجه به روستا ها تصریح کرد : مسایل و مشکلات روستاها را خارج از نوبت پیگیری و رسیگی کنید، رفع مشکلات روستاها بسیار مهم است .

    وی ادامه داد : خدمت رسانی در حوزه فرودگاهی بسیار حائز اهمیت است و این در راستای تکریم شهروندان است . برای رونق شهرهای جدید هم باید جاذبه ایجاد کنیم تا بتوانیم در این شهرها رونق ایجاد کنیم .




    مطالب مرتبط

    ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد . یکی از مهمترین اولویت های کشور و استان مقوله مسکن است که با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مسکن مردم تلاش خواهیم کرد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران