در حال بارگذاری ...
  • تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختی خمین با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومانی تا ابتدای سال آینده

    این بیمارستان دارای ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی است و در برنامه است تا ابتدای سال آینده افتتاح و تحویل شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در بازدید از روند اجرایی و پیشرفت ساخت و ساز بیمارستان ۱۴۰ تختی خمین از تکمیل و تحویل این بیمارستان در ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد .

    علی نبیان ضمن اعلام بازدید از بیمارستان خمین در استان مرکزی در خصوص مشخصات این پروژه در دست ساخت توسط سازمان مجری ، گفت : بیمارستان ۱۴۰ تختی خمین در ۱۲هزار مترمربع زیربنا در حال اجراست و به عنوان بیمارستانی جنرال دارای بخش های مختلفی است و امکانات موردنیاز را برای ارایه خدمات درمانی به ساکنان و جمعیت ساکن در خمین دارد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : این بیمارستان دارای ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی است و در برنامه است تا ابتدای سال آینده افتتاح و تحویل شود .

    نبیان توضیح داد : تاکنون برای احداث و تکمیل این بیمارستان ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و حدود ۵۰ میلیاردتومان نیز سرمایه لازم است تا بیمارستان در زمان مقرر تکمیل و تحویل شود .

     




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران